Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden

I. Definities en toepasselijkheid

In deze Algemene Voorwaarden wordt verstaan onder:

  • Puur Plezier:  Opdrachtnemer, dan wel de gebruiker van deze Voorwaarden is
    eenmanszaak Puur Plezier op naam van Annelies Croes, ingeschreven bij het
    ondernemingsloket Acerta met het ondernemingsnummer 0767.613.260
  • Locatie:  De door Opdrachtgever aan te wijzen en ter beschikking te stellen plaats waar
    Puur Plezier de Overeenkomst in een besloten of open ruimte zal uitvoeren.
    Puur Plezier zal een ruimte aanwijzen en ter beschikking stellen voor de
    uitvoering van onze activiteiten.
  • Opdrachtgever: De wederpartij van Puur Plezier, met wie een overeenkomst tot het verrichten
    van diensten wordt gesloten met betrekking tot elke deelnemer, wordt
    aangeduid als ‘de Klant’.
  • Ouders: De ouders, verzorgers, voogden of verantwoordelijken over een kind.
  • Producten: Alle aangeboden artikelen als verhuur, die onderwerp zijn van de
    Overeenkomst gesloten tussen de Opdrachtgever en Puur Plezier.
  • Overeenkomst: Elke tussen Puur Plezier en Opdrachtgever gesloten overeenkomst op basis
    waarvan Puur Plezier haar diensten aan Opdrachtgever zal verlenen.
  • Voorwaarden: Deze Algemene Voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod vanuit Puur
    Plezier, alsmede op alle overeenkomsten. Alsook een ondertekening voor
    akkoord van de Algemene Voorwaarden van Puur Plezier.

II. Aanbod

Elk aanbod wordt omschreven op de volgende website: www.puur-plezier.be en
bevat zodanige informatie, dat voor de opdrachtgever duidelijk is wat de rechten
en verplichtingen zijn, die aan de aanvaarding van het aanbod zijn verbonden. Dit
betreft in het bijzonder:

  • a. de prijs, zoals vermeld inclusief of exclusief belastingen;
  • b. de wijze waarop de overeenkomst tot stand zal komen en welke
    handelingen daarvoor nodig zijn;
  • c. de wijze van betaling, aflevering en uitvoering van de overeenkomst;
  • d. de termijn voor aanvaarding van het aanbod, dan wel de termijn
    waarbinnen de ondernemer de prijs garandeert;
  • e. de locatie, bepaald door de Klant of door Puur Plezier.

 

Afbeeldingen op de website zijn illustratief bedoeld en kunnen elementen bevatten die niet inbegrepen zijn in de prijs of afwijken van de werkelijkheid.

Het aanbod op de website wordt samengesteld met de grootst mogelijke
zorgvuldigheid, toch is het mogelijk dat de aangeboden informatie onvolledig is,
materiële fouten bevat, of niet up-to-date is.

III. Activiteiten op locatie

  • Puur Plezier biedt activiteiten aan op maat van 0 – 12 jaar.
  • Puur Plezier voorziet minimum 1 professionele begeleider per 14 kinderen bij vrijblijvende activiteiten en georganiseerde lessenreeksen.
  • Puur Plezier voorziet meerdere begeleiders bij een groter groepsaantal.
  • Puur Plezier voorziet minimum 1 professionele begeleider bij kinderen onder de 3 jaar, en dit voor begeleiding van maximum 4 kinderen.
  • Puur Plezier verzorgt geen avondactiviteiten of slaapoppas na 22u00.
  • Er wordt uitsluitend gewerkt met pedagogische medewerkers van Puur Plezier. Er wordt niet gewerkt met medewerkers van de Klant. 
  • Bijzonderheden van uw kind kunnen ter plaatse besproken en genoteerd worden, met oog op de wet van Privacy.
  • Puur Plezier neemt zelf contact op met uw gekozen locatie en werkt samen met u en/of uw gekozen partij.
  • De wijze waarop Puur Plezier de diensten zal verrichten, wordt door Puur Plezier en de Klant in onderling overleg bepaald.
  • De gekozen en voorziene ruimte door de Klant dient aan de volgende eisen te voldoen:
    • Er wordt bij het bepalen van de grootte van de ruimte rekening gehouden met 3.5 m² per kind.
    • De ruimte dient van een toilet voorzien te zijn, of het toilet bevindt zich dichtbij de ruimte waar de kinderen worden opgevangen. 
    • In de ruimte moeten min. 7 tafels en 5 stoelen aanwezig zijn.
    • De Klant is verantwoordelijk voor het meubilair in de ruimte.
    • De ruimte dient veilig te zijn voor kinderen.
    • De Klant is hierbij verantwoordelijk voor de aanwezigheid van een brandblusser en een nooduitgang.
    • De ruimte heeft verlichting en stroomaansluiting.
    • De tuin moet kort bij de kinderruimte liggen.
  • De Klant zorgt er voor dat Puur Plezier minstens 3 uur voor de geplande overeenkomst, over het gebouw, of het terrein, waarin of waarop de opdracht moet worden uitgevoerd, beschikt.
  • Puur Plezier biedt een door henzelf gekozen ruimte aan voor de uitvoering van bewegingslessen en workshops, waarbij de communicatie van deze locatie plaatsvindt via de website.

IV. Verhuur spelmaterialen

  • Een reservatie van een spelpakket kan enkel worden geplaatst via het reservatieformulier dat terug te vinden is op de website.
  • De reservatie is pas definitief nadat de Klant een bevestigingsmail met de offerte van Puur Plezier heeft ontvangen en deze ondertekend heeft teruggestuurd voor akkoord, naar het mailadres info@puurplezier.be.
  • De aangeboden spelpakketten zijn te huur tegen een standaardtarief, uitgedrukt in euro en zijn inclusief BTW, tenzij anders aangegeven.
  • De prijzen zijn steeds exclusief bezorgkosten en administratiekosten, tenzij anders aangegeven. Indien leverings-, reservatie of administratieve kosten worden aangerekend, wordt dit apart vermeld op de offerte.
  • De prijzen zijn deze zoals ze worden weergegeven op de website van Puur Plezier op het moment dat de bestelling wordt geplaatst door de Klant.
  • Puur Plezier behoudt zich het recht om de prijs van een spelpakket te wijzigen op elk moment, maar de spelpakketten worden steeds gefactureerd op basis van de geldende tarieven op het moment van de totstandkoming van de overeenkomst.
  • De opgave van prijs slaat uitsluitend op de artikelen zoals het woordelijk wordt omschreven op de website. De bijhorende foto’s zijn decoratief bedoeld en kunnen elementen bevatten die niet inbegrepen zijn in de prijs.
  • Specifieke vragen over het aanbod, beschikbaarheid of leveringswijze, verzoeken wij de Klant om vooraf contact op te nemen a.d.h.v. het contactformulier op de website en dit via mail naar info@puurplezier.be
  • In geval van onbeschikbaarheid of onvoldoende beschikbaarheid van de gereserveerde spelmaterialen wordt vastgesteld op het moment dat de Klant reeds heeft betaald, of ingeval door overmacht het gereserveerde materiaal niet beschikbaar kan worden gesteld door Puur Plezier op het tijdstip zoals afgesproken met de Klant, zal Puur Plezier onmiddellijk overgaan tot de terugbetaling van het reeds betaalde bedrag door de Klant. Puur Plezier brengt de Klant hiervan op de hoogte via e-mail.
  • Ingeval bij inlevering van het gehuurde materiaal sprake is van ernstige beschadiging of extreme bevuiling van het gehuurde materiaal of ingeval van verlies of vermissing van één of meerdere artikelen zoals opgenomen in de inventarisatielijst, is de Klant verplicht om de schade of het verlies te vergoeden. Met ernstige beschadiging of extreme bevuiling wordt bedoeld dat de artikelen in kwestie niet meer kunnen worden verhuurd.
  • De Klant is niet verplicht om zelf voor vervanging of herstel van het materiaal te zorgen.
  • Puur Plezier behoudt zich het recht voor om reservaties te weigeren in volgende gevallen:
    bij ernstig vermoeden van rechtsmisbruik of kwade trouw van de Klant;
    • wanneer redelijkerwijze kan worden aangenomen dat de Klant de intentie heeft om de artikelen zelf verder te verhuren of te verkopen;
    • bij vaststelling van een ongeldig aanbod;
    • bij overmacht.
  • De annuleringsvoorwaarden, zoals verder vermeld in punt X, zijn van toepassing.
  • De Klant heeft twee keuzes als bezorgopties bij het huren van spelpakketten:
  • Afhaling en inlevering op het adres van Puur Plezier – Jaak Lemmenslaan 6 te 1980 Zemst. De afhaling en inlevering ter plaatse is gratis en gebeurt steeds na betaling door de Klant van de gehuurde spelpakketten en na onderlinge afspraken.
  • Thuislevering en terug op te halen, de extra kosten bedragen het heen- en weerverkeer, berekent door Puur Plezier, aan € 0.42 per kilometer, excl. Btw. Thuislevering is enkel bij onderling overleg mogelijk. Thuislevering is een aangeboden optie op de website. Dit is enkel mogelijk wanneer de afleverlocatie vlot bereikbaar is met de wagen. Levering en ophaling vinden plaats bij de ingang van het door de klant gekozen adres.
  • De levering en ophaling gebeurt na onderlinge afspraken.
  • Indien de Klant het gehuurde materiaal te laat inlevert, dan wordt hiervoor een boete aangerekend van 75 euro per dag, te rekenen vanaf de dag waarop de inlevering moest gebeuren.
  • Indien de Klant afwezig is bij het leveren of ophalen van het huurmateriaal op de afgesproken datum, plaats en tijdstip, dan wordt de volledige huurprijs inclusief transportkosten toch voor 100% aangerekend. Indien een tweede maal moet langsgekomen worden voor het leveren en/of ophalen van het huurmateriaal, dan betaalt de Klant een extra bedrag van 75 euro voor de transportkosten.
  • Wanneer de Klant het materiaal niet inlevert, dan betaalt hij de totale kosten voor de vervanging van het materiaal bij wijze van schadevergoeding. Deze kosten worden in rekening gebracht van de Klant middels een factuur.
  • De verhuurde spelpakketten blijven de exclusieve eigendom van Puur Plezier. De Klant verbindt er zich toe zo nodig derden hierop te wijzen, bv. aan eenieder die op de nog niet geheel betaalde artikelen beslag zou komen leggen.
  • Alle materiaal dat te huur wordt aangeboden door Puur Plezier mag niet worden gekopieerd of aan derden worden doorverhuurd of doorgegeven.
  • De Klant dient de dag van levering de inhoud van het gehuurde materiaal zelf te controleren aan de hand van een inventarislijst die hij krijgt bij de ontvangst van het huurmateriaal. In geval de Klant op basis van de inventarislijst vaststelt dat er sprake is van enige beschadiging en/of vermissing van materiaal, dan is de Klant verplicht om hiervan direct melding te maken aan Puur Plezier. De Klant doet dit via een e-mail, uiterlijk op de datum van ontvangst van het gehuurde materiaal, met duidelijk fotomateriaal. Zonder deze informatie wordt er geen gevolg gegeven aan een klacht.
  • Iedere beschadiging en/of vermissing van materiaal dat niet of pas na de datum van ontvangst van het materiaal wordt gemeld aan Puur Plezier, wordt op rekening van de Klant geschreven. Met beschadiging wordt bedoeld schade in die mate dat het materiaal niet meer kan verhuurd worden. De Klant is dan verplicht om de schade of het verlies te vergoeden op basis van de prijzen die zijn vastgelegd in de inventarislijst.
  • De spelpakketten dat Puur Plezier online aanbiedt voor verhuur zijn uitsluitend bedoeld om te worden gebruikt bij de organisatie van feesten bij een particulier thuis of op een gelegenheidslocatie. Het materiaal is niet bedoeld voor gebruik in een park of in een bos.
  • Puur Plezier verbindt er zich toe dat alle materiaal en opbergboxen rein wordt geleverd aan de Klant.
  • Puur Plezier verhuurt materiaal voor kinderen dat enkel mag gebruikt worden onder toezicht van een volwassene. De Klant heeft de exclusieve verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat er steeds een volwassene aanwezig is bij het gebruik van het materiaal dat te huur wordt aangeboden, ter begeleiding en toezicht van de kinderen en het spel.
  • Puur Plezier is niet verantwoordelijk voor eender welke schade of letsel dat zou veroorzaakt worden door het gebruik van het verhuurde materiaal.
  • De inhoud van alle materiaal dat Puur Plezier aanbiedt via verhuur is niet geschikt voor kinderen onder de drie jaar.
  • De Klant is verantwoordelijk voor een goed beheer van het gehuurde materiaal. Ingeval van diefstal van het gehuurde materiaal moet de Klant hiervan onmiddellijk melding maken aan Puur Plezier via e-mail. De totale kost voor de vervanging van het gehuurde materiaal is voor rekening van de Klant.

V. Losse lessen en lessenreeksen

  • Losse lessen en lessenreeksen komen voor bij bewegingslessen, creatieve workshops en kinderkampen.
  • Deze worden gegeven door Annelies Croes of door een ervaren lesgeefster van Puur Plezier.
  • De tijdsduur van elke les, workshop en kamp staat voor elke leeftijdsgroep vermeld op de website.
  • Bij online inschrijving voor dit aanbod via de website, wordt er onmiddellijk doorverwezen naar de betaalpagina van Mollie en/of Spotworkshop.be.
  • Bij het nalaten van de betaling kan er niet deelgenomen worden aan het aanbod.
  • Losse lessen en lessenreeksen worden nooit terugbetaald.
  • Lessenreeksen vertegenwoordigen een pakket van een bepaald aantal lessen die plaatsvinden volgens de data gecommuniceerd via de website.
  • Voor lessenreeksen en kinderkampen heeft de klant recht op een attest voor de mutualiteit. Zo kan de Klant éénmaal per jaar een deel van het inschrijvingsgeld terugvorderen via de mutualiteit indien die daarin voorziet.
  • Puur Plezier behoudt zich het recht voor om lessen te annuleren bij een te lage opkomst van het aantal ingeschreven kinderen.
  • Puur Plezier behoudt het recht om een les in de lessenreeks te annuleren bij overmacht en/of ziekte van de lesgever.
  • Puur Plezier zal elke onderbreking communiceren via de website en sociale media en/of via het persoonlijke e-mailadres van de Klant.
  • Er wordt één begeleider toegelaten, als dit bij het aanbod en de leeftijdsgroep vermeld staat.
  • Gemiste lessen in een lessenreeks kunnen niet ingehaald worden, maar mogen wel doorgegeven worden om een ander kind in deze plaats te laten deelnemen voor een les waarbij je zelf niet aanwezig kan zijn.
  • Doorgegeven lessen worden pas toegestaan na verwittiging via mail.
  • Eerste inschrijving wordt vermeerderd met € 7 voor de verzekering van Sportievak, geldig voor een heel sportjaar van september tot augustus van hetzelfde jaar.
  • Ingeschreven kinderen zijn hierdoor het hele jaar verzekerd tijdens alle sportlessen gegeven door Puur Plezier.

VI. Verplichtingen opdrachtgever

  • De Klant staat in voor en draagt het (financiële) risico van de juistheid, volledigheid en betrouwbaarheid van de aan Puur Plezier verstrekte informatie, ook indien deze van derden afkomstig is.
  • Zo niet heeft Puur Plezier het recht de uitvoering van de overeenkomst op te schorten en de uit de vertraging voortvloeiende extra kosten -volgens de gebruikelijke tarieven van Puur Plezier – bij de Klant in rekening te brengen.
  • De Klant draagt zorg voor voldoende beschikbaarheid van dranken (koffie, thee, fris) en eenvoudige maaltijden voor de Puur Plezier-medewerkers. De kosten hiervan komen voor rekening van de Klant.

VII. Offerte aanvragen

Elk aanbod kan via de website – www.puur-plezier.be – gereserveerd of aangevraagd worden na het invullen van het contactformulier of reservatieformulier.

Na aanvraag ontvangt de Klant een offerte.

De offerte geeft een kijk op het aantal kinderen, het aantal pedagogische medewerkers, uw uitgewerkte wensen met een overzicht van de activiteiten, en alle overige kosten.

De prijzen die in de offertes en het factuur worden genoemd zijn inclusief BTW, tenzij anders aangegeven.

De prijzen zijn onder voorbehoud van fouten van druk- en zetfouten.

Materiaalkosten, reis-en transportkosten en overige kosten worden in de offerte gespecificeerd.

Tenzij partijen anders overeenkomen in de offerte, zijn de kosten voor de locatie, benodigde faciliteiten en catering (voor zowel Puur Plezier als de kinderen) niet inbegrepen in de offerte en komen voor rekening van de Klant.

De offerte is 30 dagen geldig.  Puur Plezier is gerechtigd om binnen de geldigheidsduur van een offerte deze te wijzigen of in te trekken.

De uitwerking en bijhorende offerte wordt per mail verzonden.

VIII. Opdrachtbevestiging

Indien gewenst door de Klant kan de offerte met een onlinegesprek verder toegelicht worden.

Bij een ondertekende bevestiging van de offerte binnen het gestelde termijn en akkoord van de Algemene Voorwaarden, dient er een aanbetaling te worden gedaan van 10% van het totale bedrag op de offerte. Zie verder onder punt IX.

Bij een ondertekende bevestiging van de offerte wordt de gelegenheidsdatum geblokkeerd voor de Opdrachtgever.

Een samengestelde prijsopgave verplicht Puur Plezier niet tot het verrichten van een gedeelte van de opdracht tegen een overeenkomstig deel van de opgegeven prijs.

IX. Betaling en Niet-nakoming van betalingsverplichting

Bij iedere boeking dient minimum 7 kalenderdagen na de ondertekende bevestiging van de offerte een aanbetaling te worden gedaan van 10% van het totale bedrag op de offerte.

De Klant verbindt zich ertoe om alle verschuldigde bedragen tijdig en volledig te betalen zoals vermeld op de factuur of overeengekomen in het contract.

Onvoorziene reis- verblijfs- en parkeerkosten komen voor rekening van opdrachtgever op nacalculatie.

Elke betaling gebeurt via een overschrijving naar het bankrekeningnummer BE 60 7330 5826 2270. Of via contanten.

Met uitzondering van losse lessen, lessenreeksen en workshops dient een deelname vooraf te worden betaald door een online doorverwijzing naar de betaalpagina van Mollie of Spotworkshop.

De annuleringsvoorwaarden, zoals verder vermeld in punt X, zijn van toepassing.

Indien de Klant verzuimt om tijdig en/of volledig te betalen, behouden wij het recht voor om passende maatregelen te treffen, waaronder maar niet beperkt tot het in rekening brengen van rente, het opschorten van dienstverlening, of het inschakelen van incassomaatregelen. Alle kosten die voortvloeien uit het incasseren van achterstallige betalingen zijn voor rekening van de Klant.

X. Annulering

Het aantal effectief aanwezige kinderen mag doorgegeven worden tot 30 dagen voor aanvang van de gelegenheidsdatum, vermeld op de offerte. De definitieve prijs van het aantal kinderen, met een minimumdeelname van 10 kinderen, wordt aangepast op het factuur.

Annuleren van Puur Plezier dient 30 dagen voor uw gelegenheidsdatum schriftelijk te worden ingediend via mail.

  • Tot 30 dagen voor uw gelegenheidsdatum rekenen wij geen annuleringskosten.
  • Het voorschot blijft behouden en wordt niet terugbetaald.
  • 30 tot 14 dagen voor uw gelegenheidsdatum zal aanvangen rekenen wij 50% van het totaalbedrag als annuleringskosten.
  • 14 dagen tot de dag van uw gelegenheidsdatum rekenen wij 100% van het totaalbedrag als annuleringskosten, tenzij in uitzonderlijke gevallen, waaronder ziekenhuisopname, ongeval of overlijden. Uw schriftelijke aanvraag tot terugbetaling moet ons in dat geval uiterlijk 5 werkdagen na afloop van de ingeplande datum bereiken samen met een attest.

XI. Klachttermijnen

Factuur te protesteren, dient schriftelijk, e-mail of per post) binnen 7 kalenderdagen te gebeuren.
Alle klachten voor elke dienst of product, dienen door de Opdrachtgever binnen 7 kalenderdagen na voltooiing van de Opdracht schriftelijk te worden gemeld aan Puur Plezier.
Buiten die termijn kunnen geen klachten worden aanvaard.
Een klacht schort de betalingsverplichting niet op.

XII. Uitvoeringsbeperkingen

  • Puur Plezier kan kinderen en/of ouders de toegang tot de opvang weigeren of passende maatregelen nemen, in het belang van andere kinderen, indien:
    • Het betreffende kind besmettelijke ziekteverschijnselen vertoont.
    • Het betreffende kind ongeremde gedragskenmerken vertoont en dit gevaar kan opleveren voor de overige kinderen.
    • Het betreffende kind tekenen van heimwee vertoont, die van dien omvang zijn dat het in het belang van het desbetreffende kind en/of de overige kinderen is dat Puur Plezier haar diensten niet langer ten behoeve van het desbetreffende kind verleent.
    • Kinderen of ouders zich agressief gedragen.
    • Een kind tegen de wil door ouders wordt achtergelaten en er een onwerkbare situatie ontstaat.
  • Puur Plezier kan kinderen en hun ouders de toegang tot de opvang of activiteiten weigeren, wanneer het aantal reeds aanwezige kinderen de grens heeft bereikt van wat in de Overeenkomst is vastgelegd en dit in het belang van de veiligheid.
  • Puur Plezier begeleidt alleen de activiteiten zoals die in de Overeenkomst met de Klant zijn overeengekomen. Wanneer ter plaatse ook andere activiteiten aanwezig zijn, welke niet vooraf zijn overeengekomen, behoudt Puur Plezier zich het recht voor om deze activiteiten niet te begeleiden of hier toezicht op te houden.
  • Puur Plezier kan extra medewerkers inzetten indien er kinderen met een beperking worden verwacht. Dit wordt schriftelijk vastgelegd in de offerte. Indien in de offerte door toedoen van de Klant en/of Ouders geen of niet voldoende rekening is gehouden met de aanwezigheid van kinderen met een beperking, kan Puur Plezier de opvang voor het betreffende kind weigeren.
  • Ouders dienen tijdens de opvang en activiteiten in noodgevallen bereikbaar te zijn.

In geval van overmacht (elke omstandigheid buiten onze wil en controle, waaronder Puur Plezier het volgende verstaat, maar niet beperkt tot, onverwachte files, ziekte met doktersvoorschrift, storingen van elektriciteit, stakingen, problemen bij leveren van materialen en goederen, brand, waterschade) kan Puur Plezier, van zijn kant, de Overeenkomst met de Klant door middel van een schriftelijke verklaring en zonder gerechtelijke tussenkomst ontbinden. De factuurovereenkomst vervalt en eventuele voorschotten worden terugbetaald.

XIII. Aansprakelijkheid

  • Puur Plezier op locatie is enkel verantwoordelijk voor eigen medewerkers/begeleiders.
  • Puur Plezier is aangesloten bij KBC voor een burgerlijke aansprakelijkheidsverzekering.
  • Tijdens ieder Puur Plezier evenement geldt de eigen persoonlijke burgerlijke aansprakelijkheidsverzekering per deelnemer.
  • Puur Plezier is alleen aansprakelijk wanneer zij zich niet aan de afgesproken Voorwaarden heeft gehouden.
  • Tenzij in geval van bewezen grove nalatigheid is Puur Plezier niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, als gevolg van deelname aan sport- en spelactiviteiten van Puur Plezier.
  • Puur Plezier is verplicht een zo veilig mogelijke situatie te creëren en voldoende begeleiding te leveren.
  • Indien op Puur Plezier enige aansprakelijkheid jegens de Klant in welke hoedanigheid en/of uit welken hoofde dan ook mocht blijken te rusten, is deze aansprakelijkheid beperkt tot maximaal 50% van het factuurbedrag, dat aan de Klant in rekening is gebracht voor de geleverde materialen/verrichte werkzaamheden waarin de oorzaak van de schade is gelegen.
  • Puur Plezier aanvaardt geen aansprakelijkheid voor de gevolgen van druk- en zetfouten.
  • Puur Plezier kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor diefstal, verlies en/of schade aan de door deelnemers meegebrachte persoonlijke eigendommen.

Puur Plezier kan niet aansprakelijk gesteld worden voor het niet beschikbaar zijn van een product.

XIV. Beeldmateriaal

De Klant geeft hierbij de toestemming om beeldmateriaal van sfeermomenten, van alle aanwezige minderjarige jongeren en ouders, gemaakt tijdens de overeenkomst, te gebruiken op de officiële website en sociale media kanalen van Puur Plezier.

De Klant vermeldt schriftelijk bij geen akkoord hiervoor.

Geen enkel gegeven of foto van onze website mag gekopieerd of gebruikt worden zonder uitdrukkelijke toestemming. Indien onze gegevens toch gekopieerd of gebruikt worden zonder uitdrukkelijke toestemming zullen verdere stappen ondernomen worden en kosten in rekening worden gebracht.

Schrijf je hier in op onze

Nieuwsbrief

Your subscription could not be saved. Please try again.
Bedankt voor uw interesse in onze nieuwsbrief. U werd toegevoegd aan onze mailinglijst.

We gebruiken Brevo als marketing platform. Wanneer u zich inschrijft op onze nieuwsbrief gaat u ook akkoord dat uw informatie wordt doorgestuurd naar Brevo volgens hun Privacy Policy.